بزرگترین مرکز دانلود رایگان

مرکز دانلود بلو پی سی

بزرگترین مرکز دانلود رایگان

مرکز دانلود بلو پی سی

درباره اسلش | Slash

اسلش | Slash


Slash  که نام اصلی او Soul Hudson می باشد در 23 جولای 1965 در ناحیه Hampstead در لندن به دنیا می آید . مادرش یک سیاهپوست آمریکایی و پدرش یک سفید پوست بود

هر دوی آنها در زمینه هنری فعالیت می کردند .مادرش طراح لباس در تاتر و پدرش تهیه کننده کارهای هنری در ضبط آلبوم های موسیقی بود که  Joni Mitchell - Neil Young - David Bowie از مشتریان معروف او بودند .

 

 Slash در سن 11 سالگی به همراه مادرش به آمریکا می رود و بعد از مدتی پدرش نیز به آنها می پیوندد .

در آن زمان اسلش با محیط جدیدش مشکل داشت و به خاطر موهای بلندش و نوع شلوار جین و تی شرت هایش یک بچه ی ناهنجار به حساب می امد و اصولا رفتار او چه در خانه و چه در مدرسه با قواعد و مقررات دیگران همخوانی نداشت و به عنوان یک Bohemian  شناخته شده بود. بعد از مدتی پدر به بقیه ی خوانواده پیوست و اسلش بیشتر از قبل در محاصره دوستان هنرمند پدر و مادر خودش قرار گرفت.

 

اسلش با موسیقی دان ها بیشتر معاشرت می کرد و زندگی آنان برایش جالب تر می نمود و افرادی چونJoni Mitchell‚ David Geffen, David Bowie, Ron Wood و Iggy Pop تاثیر زیادی به علاقه مند تر شدن اسلش به موسیقی شدند اما او هنوز یاد گرفتن هیچ سازی را شروع نکرده بود.

 

Slash می گوید : چنین محیطی او را برای ورود به عرصه موسیقی مصمم تر کرد

 

در اواسط سال 1970 والدینش از هم جدا می شوند و Slash به مادربزرگش سپرده می شود . در همین ایام او جذب یک گروه دوچرخه سواری کراس به نام BMX می شود و به سرعت در این رشته پیشرفت می کند، طوری که دیگر کسی از پیروزی های او تعجب نمی کرد . او در این گروه به یک حرفه ای تبدیل می شود و جوایز و پول های زیادی دریافت می کند در دوران دبیرستان در سن 15 سالگی مادربزرگش یک گیتار اکوستیک به او هدیه می دهد .

 

اگرچه آن گیتار فقط یک سیم داشت ولی او توانست یاد بگیرد چطور با آن بنوازد .

 

اوایل تحت تاثیر سبک موسیقی افراد و گروه هایی نظیر  Led Zip , Eric Clapton , The Rolling Stone , Aerosmith , jimi Hendrix , Jeff Beck , Neil Young  قرار می گیرد .

 

او از آلبوم راک Aerosmith تقدیر می کند که باعث می شود زندگیش تغییر کند و خودش گفته است که آلبوم راک تاثیر زیادی در ادامه ی زندگی او داشته است.

 

روزی ۱۲ ساعت با گیتار قراضه اش ور می رفت و تقریبا دیگر مدرسه نمی رفت و در کلاس یازدهم از مدرسه اخراج شد. از آن به بعد او زندگی جدیدش را در اجتماع پر سر و صدای راک آغاز کرد. سپس به پاریس می رود و Jeff Beck و Joe Perry را ملاقات می کند و چیزهایی از آنها یاد می گیرد .و بعد از آن با بسیاری از گروهها ی موسیقی مانند : Lenny Kravitz - Paul Rogers - Iggy Pop - Michael Jackson - Brian May  همکاری می کند

 

اما جرقه ی اصلی تشکیل GNR وقتی زده شد که اسلش با Steven Adler تشکیل دهنده ی گروه Road Crew ملاقات کرد که دنبال یک خواننده می گشت و او در همان جلسه Izzy Stradlin را به اسلش معرفی کرد.

 

Izzy  یک نوار با صدا ی W. Axl Rose برای اسلش گذاشت و اسلش Axl را گیر آورد و خواست که او را از Izzy جدا کند و به گروه خودش ببرد اما دوستی Izzy وAxl  قوی تر از این حرف ها بود و اسلش بیسیست خود را به نام Duff McKagan پیدا کرد و به گروه خودش برد و بعد آنقدر تغییرات و جابجایی در گروه اسلش و Axl اتفاق افتاد تا دو طرف به تشکیل یک گروه مشترک به نام  Guns N'Roses رضایت دادند . اسلش با حضور در این گروه شناخته شد و با ترک این گروه تقریبا گم شد. وقتی به گانز آمد سبک جدیدی در نحوه ی درآوردن صدای گیتار به وجود آورد و به عنوان یکی از لید گیتاریست های بزرگ و مطرح تاریخ موسیقی شناخته شد.

 

بعد از ترک گانز گروه SLASH's Snakepit را درست کرد که با این گروه فقط یک آلبوم بیرون داد با عنوان IT'S FIVE O'CLOCK SOMEWHERE  که اصلا سبک گیتار زدنش با تمام کارهای دیگه اش متفاوت بود و بیشتر طرفدارانش را دلسرد کرد!

 

اعضای این گروه عبارتند از :Matt Sorum, Gilby Clarke, Mike Inez, Eric Dover و Slash  او بعد از آلبوم مذکور قول داد که Snakepit دوباره باز خواهد گشت.

 

در سال 1996 اختلافی بین Slash و Axl در مورد سبک موسیقی گروه به وجود می آید که باعث می شود Slash از گروه جدا شود .هنگامی که Slash گروه GNR را ترک کرد بسیاری از هواداران وی و مطبوعات اعلام کردند :

 

او با این همه استعداد چکار خواهد کرد ! ابتدا آنها فکرمی کردند که این دو , دوباره با هم همکاری خواهند کرد , ولی Slash اعلام کرد : هر زمان که Axl به موسیقی Rock بازگردد , حاضر است دوباره با هم همکاری کنند .

وی سپس تصمیم می گیرد گروهی جدید تشکیل دهد . این گروه Slash's snakepit نام گرفت . و اولین آلبوم گروه را به نام It's Five o'clock somewhere  را بیرون داد اسلش هنوز چشم امیدی به گانز و اکسل داشت.مشکل فقط تفاوت دیدگاه آنان در مورد گانز بود. گانز برای اسلش یک گروه راک بود در صورتی که اکسل گانز را به سوی یک گروه با سبک techno-industrial  می برد .

 

اسلش در مصاحبه ای عنوان کرده که اگر گانز بخواهد آلبومی به سبک راک درست کند او حاضر است با گانز همکاری کند . همچنین گفته که Snakepit گروه من است و من به این گروه تعلق دارم و حاظر نیستم با گروهی به نام Guns N'Roses روی صحنه بروم.

 

همانطور که اسلش قول داده بود Snakepit دوباره شروع به کار کرد.و اسلش تنها باقیمانده از ورژن قدیمی گروه بود. حدود ۳۰۰ نوار از افرادی که می خواستند در گروه باشند دست اسلش رسید واسلش Matt Laug عضو گروه Venice را به عنوان درامر و Johnny Griparic  که در SLASH's Blues Ball با اسلش کار کرده بود به عنوان بیسیست انتخاب کرد

 

.گیتاریست ریتم گروه عضو سابق گروه Dad's ****o Magazine و  Alice Cooper به نام   Ryan Roxi  بود.او بعد از تور ماقبل آلبوم گروه را ترک کرد و Keri Kelli جای او را پر کرد و خواننده Rod Jackson عضو سابق Ragdoll از ویرجینیا به آنها ملحق شد.

 

آلبوم سرانجام در تاریخ October 10, 2000 بیرون آمد به نام Ain't Life Grand . گروه شروع به برگزاری تور جدیدی به همراه AC/DC در امریکا کرد که نتایج خوبی برای گروه دربرداشت.

 

و بعد از آن به اروپا رفت اما در میانه ی تور اسلش ذات الریه گرفت و بقیه ی تور را AC/DC به تنهایی ادامه داد. گروه برای استراحت به خانه برگشت.اعضا منتظر بودند تا اسلش حالش عادی شود و به گروه برگردد اما آنها دیگر نمی توانستند صبر کنند و بدون اسلش شروع به کار کردند .

و عکس العمل اسلش شبیه کاری بود که راجر واترز انجام داد‚او اعلام کرد که گروهی به نام Snakepit وجود ندارد!

 

و در نتیجه اعضا که واقعا نمی توانستند بدون slash ادامه ی کار بدهند از هم جدا شدند و به گروه های دیگر پیوستند.اسلش اعلام کرد که دیگر از تور رفتن و بالا و پایین پریدن خسته شده است.و دیگر حاضر نیست که کارهای تکراری انجام دهد. او تصمیم گرفته که خودش آهنگ بسازد و خودش آلبوم بزند.و آن هم در سبک های مختلف.

 

اما جالب است بدانید با تمام این احوال اسلش دنبال درست کردن گروهی جدید همراه  DuffوMatt  و حتی شایدIzzy  است! و درست در همین تابستان اسلش به همراه مت و داف آهنگ های خوب می سازد و دنبال یک خواننده ی قابل می گردد. هر چه که او الان می سازد واقعا باید جالب باشد چون حاصل تجربه های بزرگی بوده‚ او دارد به اسلشی که ما توقع داریم نزدیک می شود.

 

. در جولای سال 2002 گروه آخرین اجرای خود را انجام می دهد و برای آلبوم بعدی آماده می شود , ولی بعد از یک وقفه طولانی Slash  اعلام می کند که گروه را منحل خواهد کرد , زیرا می خواهد به تنهایی کار کند .

 

بعد مدتی که به تنهایی اجرای Solo انجام می دهد , در سال 2003 گروه جدیدی به نام Velvet Rovelver را تشکیل می دهد و اولین آلبوم گروه را به نام Slither بیرون می دهد . Slash سال ها به هرویین معتاد بود تا اتفاقی در زندگی وی می افتد و آن ازدواج با Renne Sura بود .

 

آنها در 10 اکتبر سال 1992 با هم ازدواج می کنند و در سال 1997 از هم جدامی شوند . وی سپس در سال 2000 با Perla Ferrer  ازدواج می کند و در سال 2002 اولین فرزندش و در سال 2004 دومین فرزندش هم به دنیامی آید .

 

خودش می گوید یک چیز در Slash هیچ وقت تغییر نمی کند : عشق او به موسیقی و به خانواده اش

 

خلاصه : مدت تمرین در روز : 12 ساعت

 

نوع یادگیری : یادگیری به صورت شنیداری

 

سبک نوازندگی: Blues , Hard Rock کلاسیک دهه 70

 

تکنیک نواختن : استفاده سریع دست چپ و آزاد گذاشتن دست راست و تکنیک گرفتن Pick  بین انگشت اشاره و شصت و گاهی فقط با انگشت

 

نوع گیتارهای مورد استفاده: Memphis Les Paul , Jackson Firebird , Charvel , Rich Mockingbird , Gibson , Guild Guitars

 

گیتار مورد علاقه: Gibson

 

آمپلی فایر مورد استفاده: Marshall

 

دستگاه افکت های مورد استفاده: M.X.R.10 , Dunlop Rackmount , Heil Talkbox , Boss DD-3 Digital Delay, Yamaha SPX 900

دستگاه افکت مورد علاقه : Nady 950-GT Wireless System

 

موضوع پست آبی: اسلش در مرکز دانلود بلو پی سی

Blue Post Subject: Slash in BluePC

بل و سباستین

گروه بل و سباستین | Blle and Sebastian


گروه بل و سباستین نام خود را از یک کارتون فرانسوی (که از قضا در ایران نیز سالها پیش پخش  می شد و یکی از کارتن های مورد علاقه من بود) برداشت کرد. این گروه با آن که در میان گروههای آوانگارد و پیشرو قرار میگیرد, اما مانند بسیاری از آنها یک گروه منزوی و خاموش که هر چند سال یک آلبوم کم فروش تولید می کنند, نیست. آنها آرام هستند, اما گوشه گیر نیستند, در حالی که موسیقی آنها زیبا و هارمونیک است, اما مبتذل و بازاری نیست.

 

ملودی هایی آنها قوی و به یاد ماندنی هستند, اما ورد زبان مردم کوچه و بازار نمی شوند. گیتاریست, خواننده و بنیانگذار گروه بل و سباستین, استیوارت مردوش است و فرم ظاهری آهنگهای گروه اغلب فولک - راک است و ریشه در موسیقی دهه شصت دارد. ترانه های این گروه با آن که اشعاری سوررئال هستند, اما ریشه در واقعیت دارند و ادبیات عجیب و غریب و کلمات غیرمتعارف در آنها به طور ناخودآگاه به دل می نشیند.

 

اولین آلبوم این گروه که اهل شهر گلاسکو در اسکاتلند هستند در سال 1996 به بازار آمد. در واقع دو آلبوم همزمان رکورد شده که با نام های If Your Are Feeling Sinister  -  Tiger Milk یکی پس از دیگری جای خود را در مغازه های فروش موسیقی باز کردند.

 

پس از آن که گروه این دو آلبوم را روانه بازار کرد, برخی از منتقدان آنها را به باد انتقاد گرفتند و از زیبایی فرمی و ملودیک بودن آهنگ ها شکوه کردند. آنها به سادگی از وجوه دیگر آهنگهای این آلبوم ها سر در نمی آوردند. اما پس از آن که گروه کنسرتهای خود را براه انداخت و در مکان هایی مثل کافه ها و گالری های بزرگ, کتابخانه ها و حتی کلیساها برنامه اجرا کرد, کم کم نظر منتقدان نسبت به آنها تغییر کرد.

 

هر چند از آلبوم اول گروه بیش از هزار کپی نفروختند, اما همان اجراهای پی در پی نام آنها را در کل جزیره بریتانیا بر سر زبانها انداخت و در سال 1997 دیگر از گروه بل و سباستین به عنوان گروهی زیرزمینی یا گروه دانشجویی یاد نمی کرد. به هر حال با آغاز سال 1997 آلبوم دوم گروه که مدتی در قفسه ها بی خریدار مانده بود, مورد توجه قرار گرفت و به خصوص هنگامی که روزنامه هایی مثل ساندی تایمز و مجله هایی همچون فیس این آلبوم را در لیست آلبوم های برگزیده سال قرار دادند, توجه مردم به بل و سباستین بیشتر شد و همزمان با پخش این دو اثر در آمریکا گروه دیگر در جاده ترقی قرار گرفته بود. جالب آن که پس از معروف شدن گروه در آمریکا به علت عدم تولید کافی از آلبوم Tiger Milk توسط رکورد کمپانی کوچک تحت قرارداد قیمت این اثر در انگلستان به 75 پوند رسیده بود که در نوع خود بسیار جالب توجه است. خوشبختانه کمپانی تولید کننده آثار گروه در سال 1997 ورشکست شد و گروه اجازه یافت تا آثار بعدی خود را توسط یک رکورد کمپانی قدرتمند و جهانی تولید کند.

 

در اواخر سال 1997 بل و سباستین سه آلبوم تک آهنگی تولید کرد با عنوانهایDog on Wheels - Lazy Line Painter - Seconds of Light   و... که یکی پس از دیگری جایگاه بهتری در چارت یافتند.

 

در آغاز سال 1997 گروه پس از آن که با کمپانی آمریکایی ماتادور به توافق رسید, آلبوم سوم خود را با عنوان Boy With The Arab Strab  رکورد کرد و به بازار فرستاد و همینطور دو آلبوم قبلی گروه دوباره منتشر شد و این بار به شکل جهانی توزیع گردید.

 

در سال 2000 آلبوم Fold Your Hands Child, You… به بازار آمد و در همان سال یکی از اعضای کلیدی گروه به نام استیوارت دیوید گروه را ترک کرد تا به رکورد آلبوم های شخصی خودش بپردازد.با رفتن او, گروه بل و سباستین به ساختن موسیقی متن فیلم روی آورد و برای فیلم قصه گو اثر تُد سولاندز قطعات زیبایی ساخت.

 

در سال 2003 آلبوم دیگر این گروه با عنوان Dear Catastrophe Waitress به بازار آمد که قطعات بسیار زیبای «قدم به اتاق کار من بگذار» و «من در چیکو هستم» از جمله ترانه های آن است. این آلبوم در انگلستان موفقیت عظیمی به دست آورد و در آغاز سال 2004 چهاردهمین آلبوم پرفروش لیست بود. پس از یک سال اجرای کنسرتهای متوالی در سرتاسر جهان, گروه بل و سباستین در سال ۲۰۰۶ آلبوم دیگری را روانه ی بازار کرد.

 

موضوع پست آبی: بل و سباستین در مرکز دانلود بلو پی سی

Blue Post Subject: Blle and Sebastian in BluePC

درباره شانون کرفمن

Shannon Curfman

شانون کرفمن(Shannon Curfman )، گیتاریست و خواننده آمریکای سبک بلوز و راک متولد 31 جولای 1985 در Fargo واقع در North Dakota است. وی در سال 1999 اولین آلبوم خود را با نام Loud Guitars, Big Suspicions منتشر کرد. آلبوم او با استقبال روبه رو شد نه به دلیل آنکه او یک گیتاریست و خواننده راک زن بود بلکه او فقط 13 سال داشت! صدای گیرا و توانای بالای او در نواختن گیتار الکتریک بسیاری از شنوندگان آثار او را متحیر کرد، زیرا قبول کردن این اجرا در سن او خیلی مشکل بود. در سن 14 سالگی برای اشعار، صدای گیرا و با احساس و اجرای آتشین با گیتار جایزه گرفت.

 

الگو های او در موسیقی Stevie Wonder،Santana،Prince و Chaka Khan بودند؛ هدف اصلی او در زندگی این است که مانند Sheryl Crow ( خواننده، نویسنده و نوازنده اکثرا ابزارهای موسیقی که Curfman در موسیقی های خود از او تاثیر زیادی گرفته است ) باشد!

 

Curfman تورهایی با George Thorogood ،Buddy Guy،John Mellencampو The Indigo Girls اجرا کرد. صدای او پخته و آواز او بسیار شبیه خواننده زن معروف راک e.g. Bonnie Raitt's است. او علاوه بر نواختن گیتار سراینده ترانه نیز میباشد. از بهترین ترانه های که او سروده No Riders, Change Your Mind, I Don’t Make Promies If You و I’m Coming Home را میتوان نام برد.

 

او در سرودن نوشته های افسانه ای همچون I don’t Make promises تبحر خاصی دارد. نکته قابل توجه اینکه او تمام اشعاری را که می خواند می فهمد و این موضوع برای سن او بسیار نادر است. اگر او بتواند از توانای های خود استفاده کند و ذوق هنری خود را پرورش دهد بزودی یکی از جوانترین **** استارها شود. او مانند Brithney Spears فقط برای جوانان جذابیت ندارد، او در حال حاضر یکی از متبحر ترین هنرمندان آمریکا است.

 

در سال 2000 با گیتاریست سبک بلوز Kenny Wayne Shapherd نامزد کرد و برای زندگی به Hollywood Hills در خارج Los Angles رفت. در سال 2006 Curfman با شرکت Prudy Records شروع به فعالیت کرد. پس از مدت زیادی غیبت در عرصه موسیقی 5 آهنگ را با نام Take It Like A Man در جولای 2006 منتشر کرد. آلبوم کامل او برای انتشار در سال 2007 برنامه ریزی شده است.

 

. او نیز همانند هنرمند معاصر خود Jonny Lang اهل North dekota بود ولی در Minneapolis، Minnesota زندگی میکند. در حال حاضر او 22 سال دارد و با آهنگ جدید خود که با ویژگی های منحصر به فرد و متفاوت منتشر شده دوباره به صحنه بازگشته است. درآثار جدید او تجربه و پختگی زیادی مشاهده میشود و با دور شدن از سبک Funky_blues راه خود را به سوی Rock & Roll میپیماید.

ظهور او در موسیقی چنان جذابیتی داشت که بسیاری از هنرمندان درباره اونقطه نظراتی ارائه دادند:

بزودی یکی از جوان ترین گیتاریست های حرفه ای از Minneapolis ظهور میکند و او کسی نیست جز Shannon Curfman او فقط 14 یا 15 سال سن دارد و میتواند همانند Chaka Khan یکی از بهترین نوازندگان سبک Funky Blues باشد او باعث ترس من میشود.( Jonny Lang )

 

بریتنی اسپیرز برو دنبال کارت و صحنه رو خالی کن. دخترک خواننده جدیدی از را رسیده که میتونه در صحنه با تو رقابت کنه. ( Gemma Tarlach , Milwaukee Journal Sentinel, 10/02/99 )

 

شانون کرفمن راه زیادی رو برای رسیدن به دیگر هم قطاران خود طی کرده ... مهم نیست که اون چند سالشه مهم اینکه او یک استعداد ویژه و یک دوره طلایی رو در پیش داره. ( Times Union, Albany, NY July 19, 2000)

 

تعداد زیادی هنرمند وارد عرصه میشن اما یکی از اونها میتونه پدیدهای همچون Curfman باشه.(Yahoo! / Launch)

 

چطور دختری به این جوانی میتونه آهنگ بنویسه و اینگونه زندگی رو میانبر بزنه؟ ( CNN, Worldbeat )

 

آلبوم Loud Guitars, Big Suspicions نشون داد که صدای Curfman ذاتی است و گیتاریستی جدید همچون Lang دوباره ظهور کرده. خواندنش هیجان انگیز و نواختنش آتشین است. (Billboard)

 

Loud Guitars, Big Suspicions میتواند آغازی برای پدید آمدن یک ملکه جدید در موسیقی باشد.


موضوع پست آبی: شانون کرفمن در مرکز دانلود بلو پی سی

Blue Post Subject: Sunnon Curfman in BluePC

افتتاح سایت

با سلام

این سایت بمنظور کمک به شما عزیزان راه اندازی شد